Bagom OctoPro

Ring-til-Kildevad-46325422

Bagom OctoPro®
- med OctoPro® får I en digitaliseringsplatform, hvor I frit kan bygge og ombygge en mangfoldighed af større og mindre digitale-løsninger. Præcist skræddersyet til jeres behov

Kernen i OctoPro® er en enkel visuel SkabelonBygger. Uden kendskab til kodning er det muligt at bygge situationsbetingede løsninger til understøtning af:

  • Agil og/eller fasestyret projektledelse
  • Porteføljeledelse og strategiplanlægning
  • Dialogbaseret opgavestyring
  • Afdelingsporteføljer og virksomhedsplaner
  • Tidsregistrering
  • Evalueringsprocesser
  • Dataindsamling
  • Kursus- og konferenceadministration
  • Grafiske årshjul
  • Og meget mere


SkabelonByggeren rummer én central byggeklods, der kan antage en række grundlæggende inputformer, samt mere end 150 forskellige dedicerede funktioner. Ved hjælp af denne byggeklods og en række enkle byggemetoder kan I bygge et utal løsninger og selv designe de skabeloner, den anvendes af brugerne til indtastning, opfølgning, kommentering og dialog m.v.

Kildevad er med hele vejen
Kildevad leverer selvfølgelig altid færdigbyggede løsninger ud fra jeres ønsker og behov. På den måde kan I hurtigere komme i gang, men har stadig muligheden for selv løbende at justere og tilpasse, når I lærer platformen at kende.
Har I først sagt ja til OctoPro®, er vi der altid til at hjælpe jer frem til nye anvendelsesmuligheder og tilpasninger.

For at lette anvendelsen af SkabelonByggeren, har vi på forhånd bygget fem grundlæggende platforme:

OctoPro®: Projekt- og porteføljestyringsplatform, der forener fx arbejdet med de strategiske projekter med fælles porteføljeledelse og retningslinjer for gevinstrealisering i henhold til fx KOMBIT’s og KL’s anbefalinger. Denne løsning kan opsættes, så den også indeholder de nedenstående løsninger.

OctoDo™: Tids- og opgavestyringsplatformen, der giver både medarbejderne og ledelsen det daglige overblik over to-do-opgaver, tidsforbrug og fremdrift i projekter og driftsopgaver.

OctoCollect™: Understøtter dataindsamlinger, registreringsopgaver og evalueringer. OctoCollect™ kan også anvendes til kursus- og konferenceadministration.

AnnoMeter™: Grafisk årshjulsplatform, der synliggør og skaber konsensus om organisationens kerneprocesser, milepæle og aktiviteter. Platformen gør det muligt for alle afdelinger og institutioner at udforme egne årshjul og samtidig koble til de øvrige projekt- og porteføljestyringsværktøjer.

Herudover tilbyder vi særlige moduler som fx:

OctoSite™: Et mindre CMS-modul, der gør det nemt at oprette og redigere hjemmesider i tilknytning til en dataindsamlingsopgave, et projekt, et indsatsområde, en kampagne eller fx en afdelings opgavelandkort.

OctoGether: Dialogmodul til trådede diskussioner.

Kildevad ApS • Universitetsparken 7 • DK-4000 Roskilde • (+45) 4632-5422 • info@kildevad.com • CVR 33 75 83 32